Friday 24 April 2015

BioSeleza Pad Terbaik Untuk Wanita

Apa itu BioSeleza?

BioSeleza Pad Feminin adalah dirumus khas dengan bahan-bahan yang dapat membantu melegakan masalah berkaitan haid serta ketidakselesaan akibat haid.

Ia merupakan pad yang mempunyai nano teknologi yang berkualiti tinggi. Selain itu, ia adalah ciptaan hasil gabungan Tenaga Bio Velocity, Sinar Inframerah Jauh (FIR), Ion Negatif dan Nano Perak untuk kebersihan feminin yang optimum.


Tuala Wanita BioSeleza dengan Teknologi Nano Berkualiti Tinggi


1. Kepentingan BioVelocity dalam BioSeleza

Kebaikan BioVelocity dalam BioSeleza
Semasa haid berlaku, ramai wanita yang mudah jadi cepat lesu dan letih. Kadang2 mudah sangat mood swing. Jadi, tenaga BioVelocity boleh bantu anda seimbangkan gelombang tenaga badan supaya lebih banyak oksigen aktif masuk kedalam badan.



2. Kebaikan Ion Negatif dalam BioSeleza

Kebaikan Ion Negatif dalam BioSeleza

Kawasan feminin wanita atau Miss V sangat mudah terdedah dengan kuman dan kotoran. Darah kotor yang keluar sebenarnya menghasilkan bau yang kadang-kadang tidak menyenangkan seperti hanyir dan sebagainya. Jadi, fungsi Ion Negatif yang terdapat pada BioSeleza sangat membantu untuk memerangkap bau tersebut. 

Jadi, anda boleh teruskan jalani aktiviti seharian tanpa perlu risau masalah bau lagi. 


3. Kebaikan Nano Perak dalam BioSeleza

Kebaikan Nano Perak dalam BioSeleza


Pad yang terbaik adalah pad yang membantu membasmi kuman dan bakteria. Darah kotor yang keluar sebenarnya mempunyai banyak kuman. Penggunaan BioSeleza dapat membantu menyekat pertumbuhan bakteria. Selain itu, untuk ibu2 yang baru lepas bersalin penggunaan pad BioSeleza adalah sangat selamat kerana tidak perlu risau luka lambat baik akibat kuman dan bakteria. 

Jika bakteria ini melarat kemungkinan besar penyakit lain mudah datang seperti bisul, cyst dan sebagainya. Mencegah lebih baik bukan? 


4. Kebaikan Sinar Inframerah Jaun (FIR) dalam BioSeleza

Kebaikan Sinar Inframerah dalam BioSeleza

Apabila haid seseorang sangat mudah mood swing, senggugut, sakit urat dan sebagainya. Apabila dalaman kita tunggang terbalik, sebab itulah mudah nampak luaran berkerut dan nampak cepat lemau dan lesu. 

Dengan penggunaan BioSeleza yang mempunyai FIR, ia akan menggalakkan peredaran darah dengan baik. Apabila darah dapat mengalir dengan baik, sinar wajah yang ceria akan mudah terpancar. Jangan biarkan haid menghadkan aktiviti seharian anda. 


Sekarang nak tunjukkan keunikan BioSeleza


Menggunakan bahan-bahan berkualiti tinggi untuk keselamatan pengguna

Mempunyai 9 lapisan yang mempunyai fungsi tersendiri


Pantyliner turut mengandungi sehingga 6 lapisan untuk kebaikan pengguna

Jenis-jenis BioSeleza Feminin Pad


Pantyliner Bioseleza

Variasi Pad BioSeleza
Jadi, anda yang masih tercari-cari pad yang sesuai untuk anda, pilihlah BioSeleza. Sekali pakai pasti rasa sangat berbaloi.




Berminat nak order boleh terus contact emi.

LOVE YOURSELF MORE
EMILITA NAZLINA
#thediamondcircle


No comments:

Post a Comment