Thursday 5 February 2015

Sexy Lips dengan Cozuma Lipstick


Hari tu dah citer pasal corset Premium Beautiful kan. This time about Cozuma Lipstick. Antara semua lipstick lipstick yang ader di pasaran..(sebelum Emi try Cozuma Lipstick). Cumer ader 3 jenis jer yang bersesuaian dengan  bibir Emi yang sexy itew cheewwahh.. iaitu Mac, Christion Dior ngan Revlon. Belagak tul...
Cozuma Lipstick
Bibir saper kah itew...?
Bukan berlagak tapi disebabkan bibir Emi yang sensitive. Kalau silap pakai habis...kering keliling bibir sampai berdarah... serik akak.. so that’s why stick dengan yang tu jerrr.
Samer tak cam bibir kat atas..
Dulu sebelum pakai Mac and CD Emi boleh pakai satu jer  Revlon (maser awal pakai lipstick) yang casing warna gold tapi dah discontinue. Lepas tu la baru trial and error...Jumperla Mac ngan CD.
Pastu partner Emi yang jelita tu Airin nagn Afizah yang telah menjerumuskan Emi dalam #thediamond circle  suruh Emi try. At first of coursela sceptical kan..haroosss...but Alhamdullillah.. sesuai dengan bibir. Yang terpaling best ialah hargernyer yang very affordable.
Cozuma Lipstick
Cozuma Lipstick yang cunsss
Benefits Cozuma Lipstick is that dier ader:

  • Ekstrak buah betik dan sfera kolagen untuk bibir gebu
  • Biji Minyak Safflower dan minyak Cottonseed untuk  kemasan satin (satiny feel gitew)
  • Vitamin C dan E untuk perlindungan bibir dari persekitaran (wajibbbb)
  • Squalane untuk rasa licin dan ringan (macam iklan plak)
Ni maser 1st time pakai

Color yang paling Emi suker and ader dalam handbag, umah dan laci opis ialah Rose I love You.  Color lain yang ader Pandora Red, Lolly Pink, Berry me, Shanghai Tang, Peach Passion, Cherry Bloom dan Sensual Touch. So kengkawan kalau nak santek with bibir yang munggil (betul ke perkataan tu) try la Cozuma Lipstick
Rose I Love You
Anyway..this lipstick really suits me..dengan color color yang cunsss. Wasap Emi 017-3110580 for more info.

LOVE YOURSELF MORE
EMILITA NAZLINA
#thediamondcircle

No comments:

Post a Comment